Informace o plánovaném krytí

20.01.2014 20:06

Po dlouhém zvažování všech pro a proti, jsem se rozhodl realizovat záměr, který jsem už dávno považoval za vyřízený. Odchovat vrh na své feně Else z Nětčic.  Co mě k tomu vedlo?  Před osmi lety jsem svůj život spojil se psem.  Nevěděl jsem tehdy, co mi to přinese, ale dnes mohu říci, že díky ní jsem měl možnost zažít věci, které bych bez psa těžko prožil. Umožnila mi provozovat mysliveckou praxi v míře na dnešní poměry více než vrchovaté. Měl jsem možnost se díky ní seznámit s mnoha výbornými lidmi, pohybujícími se okolo psů. Ať už při provozování praktické myslivosti tak i na soutěžích field  trail. Dovolím si neskromně tvrdit, že v obou těchto kynologických odvětvích mi Elsa ostudu rozhodně neudělala. Bodovala nejen na trailech, ale povedlo se mi s ní úspěšně absolvovat všechny lovecké zkoušky. V praxi mě dodnes nepřestává překvapovat. Dříve svou úžasnou rychlostí a chutí lovit, kterou nyní doplnila chytrostí a vyzrálostí. Mimo sezónu se z ní pod vedením dcery mé partnerky stal tzv. pes agiliťák.

To samo o sobě by mi mělo stačit. Co víc si přát. Já mám však ještě jedno velké přání a to aby mi dala následovníka.

Vybral jsem jí psa, který je exteriérově velmi hezký a jeho výsledková listina z mezinárodních soutěží je více než impozantní. Viděl jsem ho na mistrovství světa, kde mě jeho práce uchvátila. Proto jen doufám, že si spolu „padnou do oka“. Krycí list je vystavený a já věřím, že příroda to zařídí tak, aby vše proběhlo bez komplikací. 

Pokud byste měli zájem o štěně z tohoto spojení, jsem přesvědčen, že u tohoto spojení jsou mimořádné předpoklady jak pro praktickou tak i soutěžní loveckou kynologii. O exteriéru obou psů se můžete přesvědčit z fotografií na mých webových stránkách.

Matka: Elsa z Nětčic

Práce: (1xCACT, 2xres. CACT)FT solo Exc, ZV, PZ, SVP, LS, VZ (2místo v družstvech na MS v lovu Svatého Huberta), Agility 2tř.

Exterier: Klubová výstava V1-CAC,

 

Otec: Bolero of Flying Hunter (Švýcarsko)

Práce: pracovní  šampion Švýcarska, šampion podzimní field trail – Francie, mezinárodní pracovní šampion

Exterier: třída mladých V1-CAC,  v dospělých V1-BOB

Předpoklad mimořádných pracovních kvalit a výborného exteriéru.

Rodokmeny a výsledkové listiny obou jedinců na : https://znetcic.webnode.cz/

 

Informace a eventuelní záznamy na:

Tel. : +420 724 135 519

E-Mail: frankie13@seznam.cz